1 Anmeldelse(r) 
2 Anmeldelse(r) 
Anmeldelser (2)
5,00/5
Har haft en god oplevelse... fik lidt rabat pga en lille fejl i æsken som min mand selv kunne udbedre... så har kun godt at sige om butikken
Er fuldt ud tilfreds og ikke sidste gang jeg handler der.