Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Miss A /v. FaceAbility ApS
CVR. nr. 25706595
Søndre Molsvej 35
8420 Knebel

Tlf. 2071 0658
E-mail: info(@)missa.dk (fjern paranteser rundt om @)

Etableringsår: 2009 ændret selskabsform pr. 1.1.2014 til ApS

Den 28. april 2017 er vores navn ændret fra JOJOBA til Miss A. Ejerforhold er uændrede.

Bestilling
Bestilling af varer sker via missa.dk
Du vil automatisk modtage en ordrebekræftelse på din bestilling via mail efter bestilling. I forbindelse med afsendelsen af din vare, vil du modtage en faktura pr. e-mail. Bemærk, at du skal have Adobe Reader for at åbne fakturaen, da den sendes som PDF-fil. Hent Adobe Reader gratis her.

Betaling
Hos Miss A kan du betale med Dankort, Visa Dankort, Mastercard, Mastercard Debet, Visa Electron, Maestro og MobilePay. Transaktionsomkostninger betales af Miss A. Dog forbeholder vi os ret til at opkræve disse omkostninger såfremt du fortryder dit køb.

Levering
Alle ordrer sendes som pakke med Post Danmark, GLS eller DAO - du vælger selv fragtfirma under bestillingen. Fragten beregnes ud fra vægt og prisen på fragten opdateres løbende, når du lægger varer i indkøbskurven.

Fragtpriser

Du kan se de gældende fragtpriser ved at klikke her

Leveringstid: Ordrer afsendes typisk 2-4 hverdage efter bestilling. Du modtager en SMS og e-mail fra fragtfirmaet med Track & Trace oplysninger.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fristen løber fra den dag, du modtager varen. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens leveringen står på.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive eller ringe til os – se kontaktoplysninger øverst på denne side. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den til os. Den finder du her, og der er også et link til formularen i mailen med ordrebekræftelsen.

Du skal selv betale omkostninger til returnering af varer til os, og forsendelsen skal være forsvarligt indpakket, således at den ikke går i stykker under transporten. Husk at gemme kvitteringen for afsendelsen af returvaren, idet denne også dækker evt. skader på varen eller bortkomst.

Hvis varen er i stykker, når du modtager den, har du ret til at få en ny vare leveret, eller hvis dette ikke kan opfyldes, få dine penge retur. Du skal altid tjekke pakken ved udlevering og straks reklamere i pakkeshoppen eller på posthuset, såfremt pakkens indhold ser ud til at være beskadiget.

VIGTIGT: Hvis du konstaterer, at varen er i stykker ved levering, skal du fremsende billeddokumentation af både emballage og vare(rne) til info@missa.dk. Hvis vi skal gøre krav på erstatning over for Postnord og GLS, er det nødvendigt, at vi har billeder af begge dele.

Som oftest beder vi ikke om at få varen returneret, hvis vi af billeddokumentationen kan konstatere, at varen er gået i stykker under transporten.

Der er ikke fortrydelsesret for varer bestilt som firmagaver, hvor ordren afgives af en erhvervsdrivende virksomhed med CVR-nr. da dette betragtes som B2B-handel.

Ydelser undtaget fortrydelsesretten
Følgende er undtaget fortrydelsesretten:

Aftaler om varer, hvis prisen afhænger af udsving på kapitalmarkedet, som den erhvervsdrivende ikke har nogen indflydelse på, og som kan forekomme i fortrydelsesperioden.

Reklamationsret
Der er to års reklamationsret på alle varer.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur. Du skal selv betale returfragten til os (se ovenfor). Hvis du i forbindelse med dit køb har opnået gratis fragt din bestilling som et led i en kampagne eller køb over DKK 600,00, fratrækkes rimelige omkostninger til dækning af fragt fra det beløb, der returneres til dig.

Bemærk, at hvis du nægter at modtage en vare eller undlader at afhente den på posthuset/eller andet udleveringssted, så godtages dette ikke som fortrydelse af dit køb. Returvarer bør sendes som pakkepost, således at de er forsikret mod bortkomst eller skader - vi anbefaler, at du gemmer kvitteringen for indlevering af pakken, indtil vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den er modtaget i hel stand.

Vi refunderer det fulde beløb til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale - men dog under aldrig før, vi har modtaget varen retur og tjekket denne. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Miss A og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Ejer af Miss A har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på missa.dk er ejer Ann Karina Høgh Robson
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer kundeoplysninger krypteret idet hjemmesiden bruger SSL-kryptering af al trafik.
Oplysninger afgivet til missa.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Miss A har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i forbindelse hermed rettes til Miss A via e-mail.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os via e-mail eller kontaktformularen. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Du kan klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk